سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع سئو سایت

احتمالا اگر شما با تولید محتوا و طراحی سایت سر و کار داشته باشید کلمه سئو و مخصوصا سئو off page را حتما تا به حال شنیده اید. ولی آیا می دانید سئو چیست؟ سئو خارجی و بک لینک خارجی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ چرا به آن باید توجه شود؟ در این مقاله به صورت کامل به این موضوع خواهیم پرداخت:

در ابتدا به توضیح سئو می پردازیم؛ سئو چیست؟

سئو به معنی بهینه کردن موتورهای جستجوی گوگل می باشد که باعث می شود رتبه سایت در گوگل بهتر شده و در رتبه های آغازین جستجو به نمایش در آید و در نتیجه آن بازدید و استفاده از سایت نیز افزایش یابد.

انواع سئو سایت کدام اند؟

سئو سایت به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم می شود.

سئو داخلی (On page SEO):

کلیه فعالیت هایی که داخل خود سایت برای بهبود رتبه بندی سایت و بالا بردن کیفیت آن انجام می شود سئو داخلی محسوب می شود. در سئو داخلی به فعالیت هایی مثل پردازش و یا بررسی کدها، متاتگ های عنوان، کپشن (توضیحات)  و یا عکس و … می پردازند.

سئو داخلی

سئو خارجی (Off page SEO):

سئو خارجی سایت نیز برخلاف نوع داخلی آن فعالیت هایی را که خارج از محیط سایت برای بهبود رنکینگ و رتبه سایت انجام می شود را می گویند که اغلب این فعالیت ها در شبکه های اجتماعی و یا وب سایت های دیگر صورت می گیرد.

گفتیم که یکی از انواع سئو، سئو خارجی است که در این مقاله قصد داریم بیشتر به توضیح آن بپردازیم؛ در صورت نداشتن اطلاعات و آگاهی کامل در خصوص سئو سایت و رعایت نکردن اصول و تکنیک های لازم، سایت به خوبی پیشرفت نخواهد کرد و حتی ممکن است موجب افت کیفیت آن نیز شود.

پس بگذارید یک بار دیگر تاکید کنیم: در پاسخ به این سوال که می پرسند: سئو خارجی چیست، باید گفت که همان طور که توضیح دادیم، به هر فعالیتی که در بیرون از محیط سایت انجام گیرد، سئو خارجی می گویند.

سئو خارجی سایت سریع تر از سئو داخلی تاثیرگذاری خود را نشان می دهد به همین دلیل است که اهمیت آن از سئو داخلی بیشتر است.

ولی برای تاثیرگذاری بهتر و سریع تر باید اصول و تکنیک هایی را رعایت کرد تا نتیجه مثبتی را به دنبال داشته باشد.

تکنیک های سئو خاجی چه مواردی را می تواند شامل شود؟

1- خرید بک لینک

آسان ترین و سریع ترین و راحت ترین راهی که در حال حاضر شرکت های سئو برای سئو خارجی از آن استفاده می کنند، همین «خرید بکلینک» است. این موضوع آنقدر مهم است که امروزه خیلی ها فقط برای سئو خارجی اکتفا می کنند. اگر نمی دانید که بکلینک دقیقا چیست می توانید صفحه بک لینک یعنی چه را در سایت ما مشاهده و درباره آن اطلاعات کسب نمایید. هم چنین جهت خرید نیز می توانید از صفحه خرید بک لینک اقدام فرمایید.

2- لینک سازی رایگان

منابع فراوانی هستند که به شما اجازه می دهند که به صورت کاملا رایگان در آن ها لینک ایجاد نمایید. برای این منظور حتما لیست سایت های بک لینک رایگان را ببینید. شاید تعجب کنید اگر بدانید که بسیاری از سئوکاران که کلمه های رقابتی ندارند از همین وب سایت ها برای لینک سازی استفاده می کنند و بدون هیچ گونه هزینه برای خرید بک لینک سایت ها را در گوگل بالا آورده و تحویل می دهند.

در کل سئو خارجی سایت از اهمیت بالایی برخوردار است پس بهتر است دست کم گرفته نشود و تکنیک ها و استراتژی لازم برای بهبود آن را فرا گرفته و به کار بگیرید تا مخاطبین بیشتری برای سایت خود دریافت کنید.

3- سایت های شبکه های اجتماعی

امروزه با گسترش اینترنت و افزایش بی سابقه مردم از شبکه های اجتماعی موجب شده است افراد بسیاری به عضویت و فعالیت در این شبکه های اجتماعی و حتی کسب و کار در آن روی بیاورند. این شبکه ها بهترین منبع برای تبلیغات به صورت آنلاین نیز می باشند. همه شبکه های اجتماعی در بالابردن امتیاز جستجوی گوگل مهم اند ولی برخی از آن ها مثل فیسبوک (Facebook)، توییتر (Twitter)، لینکدین (Linkedin) از اهمیت دوچندان نسبت به سایر شبکه های اجتماعی برخوردارند. پس بهتر است اولین قدم برای افزایش رتبه گوگل و سئو سایت در این 3 شبکه اجتماعی عضویت داشته باشید. البته عضویت به تنهایی تاثیری ندارد و باید به فعالیت در آن ها بپردازید.

چهت مطالعه ادامه مطلب در سایت منبع روی سئو خارجی سایت کلیک کنید